به گزارش سراج24، علیرضا جاوید ، با بیان اینکه مسیر مسدودشده تونل توحید بازگشایی شد اظهار داشت: اگر مجددا مشکلی مشاهده شود به صورت مقطعی و موضعی آن را مدیریت خواهیم کرد.
وی افزود: از آنجاییکه همکارانمان تجربه مشابه در مشکل ورود آب به تونل را داشتند، به سرعت آن را مدیریت کردند و توانستند سرمنشأ نفوذ آب را شناسایی کنند. با مدیریت منشأ نفوذ، آب وارد شده به تونل کاهش پیدا کرد و مسیر تردد خودروها بازگشایی شد.
به گفته جاوید علت نشت آب در تونل توحید، مربوط به آبنمای واقع در تراز فوقانی (میدان جمهوری) پروژه است.
0نظر